2015. december 28., hétfő

GYULYÁSKRÉM... Vali módra... tartósító és ízfokozó nélkül!!!!



1,5 kg paprika ... szebb lesz színe ha pirosból csináljuk
1 liter
  100 %-os paradicsomlé...én úgy csináltam hogy a saját paradicsomot leturmixoltam és ott van a 100 %-os lé
6 fej hagyma
1 zeller a levele is kell
5 egész babérlevél
1/2 ek őrölt kömény
1 tk bors
2 ek só
1 ek cukor
1 dl olaj
a só, cukor, olaj kivételével mindent egyberakok és elkezdem főzni... alaposan szétfőzöm...a babérlevelet kiveszem belőle és mixelem... jó krémesre... most hozzá adom a sót olajat cukrot...újra felfőzöm és én még egyszer mixeltem jó krémes legyen... kifőzőtt üvegekbe rakom... de mint a képen látszik lehet jégkocka tartóba is ... mikor kifagy kiütögetem belőle és bezacskózom... a fagyasztóba tartom...
az idén már a végén is átpasszírozom.. így sokkal jobb lett!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése