2015. december 27., vasárnap

KENŐMÁJAS Vali módra!!!!



KENŐMÁJAS házilag:
35 dkg máj ez mindegy milyen , nekem csirkemáj volt
35 dkg dagadó ledarálva ...én így hoztam a hentestől
10 dkg szalonna, darálva ez is
só, fehér bors, fokhagymasó, hagymasó, magyaros fűszerkeverék
először a májat raktam az aprítóba alaposan megforgattam benne, ezután a darált húst, ezzel is jól összekevertem... bele a fűszerek kivéve a só... rá a szalonna... ezeket újra megforgattam az aprítóval... a végén ment bele a só kb 1,5 dkg...azzal megint forgattam... ekkor kibéleltem egy püspök kenyér formát folpackal.... beleöntöttem a masszát betakartam vele... és egy tepsi forró vízbe állítottam...ment a sütőbe... a legkisebb fokon 2 óra alatt megabárolódik...ezután kihűteni és lehet szépen szeletelni...a képeken marha vékony bélbe van töltve... de hamarosan jön sonkaprésben is




1 megjegyzés:

  1. OH koszonom, belet en nem tudok venni de szeletben megcsinalom hetfon van friss maj a hentesnel

    VálaszTörlés