2016. január 18., hétfő

Rozsos buci!!!!

Valami finomat szerettem volna vacsorára...volt szombaton töltött kolbászból egy kis adag husi ami nem fért a bélbe... ez volt a kiindulási alap... nem akartam klasszikus hamburgert... azt annyira nem szeretjük... kitaláltam egy bucit a többi belevaló pedig mindig megtalálható nálam...van benne finom házi camembert sajt... természetesen ezt is én csináltam, vékony húsos szalonna, olyan mint a bacon, de ez is saját... csináltam 2 tojássárgából majonézt is... ketchupot raktam el eleget a nyáron... vörös káposzta van a polcon savanyítva, lila hagyma a kamrába, fekete retek a pincébe... szóval ebben minden saját, sőt még csak saját termelés is...

Rozsos buci... ezt ma találtam ki... tehát sok receptet végig olvastam és megalkottam a magamét..
40 dkg sima liszt
15 dkg rozsliszt
2.5 dkg élesztő,
2.5 dl víz
1 pohár natúr joghurt 150g
1 ek olaj
2 kk só
a dagasztó tálba mérem először a só rá a lisztek és a többi hozzávaló
alaposan kidagasztom.. nekem 45 perc kellette a kelesztéshez... ekkor feldaraboltam 10 dkg-os darabokra
kigömbölyítem... így hagytam 10 percig... ekkor formáztam meg... a tepsibe raktam és még 35 percet kelesztettem... akkor vágtam be és szórtam magokkal... alaposan lespricceltem, de úgy hogy szinte állt a víz a tepsibe... 220 fokon sütöttem...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése