2016. március 26., szombat

Göngyölt csülök!!!

Ez nem saját recept, Gyepes Gabolyszánál láttam ....de nagyon ajánlom mindenkinek... ebben senki nem fog csalódni...

egy füstölt csülköt felteszek főni... a vízbe rakok 1 kávéskanál szemes bors, 2-3 babérlevél, 6 nagyobb cikk fokhagyma és egy egész hagyma... ezekkel együtt főzöm meg a csülköt... jó puhára kell főzni... még melegen megvágtam és kivettem belőle a csontot... majd ennek a  helyére5 cikk pépesített fokhagymát teszek ezzel alaposan bedörzsölgetem a hézagokat... megszórtam fehér borssal és felgöngyöltem, majd még forrón  beletuszkoltam a présbe.. tettem rá pár kanál lét is... rátettem a prés tetejét és egy éjjelre de kb 10-12 órára a hűtőbe rakom... majd kivettem és szépen szeletelhető csülköt kapok, a fokhagyma helyett lehet bele tenni mondjuk kolbászt is .. legközelebb azt fogok, de el tudom képzelni sajtokkal is...








1 megjegyzés: