2016. április 9., szombat

Málna fagyi!!!

Ma megint fagyit kreáltam... mennyei lett... mindenkinek meg kell kóstolnia...

Ez egy nagyon egyszerű, de annál finomabb fagyi...5 evőkanál cukor és 6 dl tejet felforralok... forrás után még vagy 5 percet elég főzni... aztán alaposan le kell hűteni... 60 dkg málnára tettem 2 lapos evőkanál cukrot hagytam ráolvadni.. aztán ezt teljesen leturmixoltam...ha nem szereted a málna magját akkor egy sűrű teaszűrön nyomd át.. engem nem zavar tehát nálunk benne maradt...mikor a tej teljesen le van hűlve akkor egybe kevertem... felvertem 2,5 dl tejszínhabot... és azt is hozzá kevertem... majd ment a gépbe... nagyon finom habkönnyű fagyi van belőle.
Akinek nincs gépe.. tegye egy nagyon műanyag tálba mehet a fagyóba és 30 percenként legalább 3-4 alkalommal keverje át egy habverővel...





 

1 megjegyzés: