2016. november 10., csütörtök

Felvágott készítés trükkjei!!!!

Amit itt leírok azok a saját konkrét tapasztalataim, nyilván mindenki saját magának variálja. 



Azt hiszem írok nektek pár tippet a sonka készítő prés használatához, megjegyzem ezek az én konkrét tapasztalataim.
Szóval én sosem darálom a húst, úgy szoktam, feldarabolom a csirkemellet, és beledobálom a késes aprítóba, elkezdem pulzálva többször járatni.. eddig semmit nem rakok hozzá, majd megkapja a fűszereket, nálam fehér bors, fokhagymasó és hagymasó, csipet porcukor, 2 kanál zsír, mostanában csirkezsírt használok...ezzel alaposan megforgatom, had keveredjenek a fűszerek, majd adok hozzá 1,5- 2 dl jéghideg vizet...na ezzel nagyon alaposan járatom a gépet, konkrétan kapnom kell egy majdnem folyékony húspépet..... kiszedem az aprítóból és én ekkor keverem hozzá a kevés darabosra hagyott húst vagy ha éppen úgy akarom akkor zöldségeket.. ezt a szinte folyékony masszát kanalazom a présbe... lezárom .. és teszem a hűtőbe...majd egy magas falu fazekat veszek elő.. és abba állítom a prést... felöntöm vízzel és a legkisebb lángon 80 fokon 2-2,5 órát abálom....  abálás után hideg vízben hagyom lehűlni... ezután veszem ki a présből... ha így készül akkor nem maradhat száraz.... remélem a kezdőknek segítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése