2016. november 17., csütörtök

Zalahús jellegű felvágott!!!!

Ez egy újabb felvágott ... szerintem kinézetre is jó lett az íze az meg tökéletes... illattal tele a konyha meg a hűtő is....

70 dkg csirkemell, felkockázva és az inaktól megszabadítva
3 szelet teljesen színhús.. sertéscomb felkockázva
2 evőkanál zsír
2 dl jéghidegvíz
1 teáskanál hagymasó,
fehér bors,
1 kávéskanál porcukor,
3 teáskanál só

a csirke mellet aprítóba rakom.. alaposan megjáratom a gépet, hozzá adoma fűszereket a zsírt.... ezzel is járatom konkrétan pépet kell kapnom... hozzá öntöm a vizet azzal is járatom a sót a legvégén tettem hozzá... mikor már jó pépet sikerült kapnom akkor egy tálba öntöttem és hozzá keverem a darabos sertés combot is... ezt töltöm a présbe
egy napra konkrétan 24 órára tettem a hűtőbe... mikor letelt az idő akkor egy nagyobb falu fazékba raktam és felöntöttem vízzel... 80 fokon ezt most 3 órán át abálom...
kiveszem .. alaposan lehűtöttem... kivettem a présből.. 1 órát még a hűtőbe rakom...
legszebben másnap lehet szeletelni..
szerintem nagyon jó lett...








4 megjegyzés:

  1. Köszi szépen Valika a receptet!! MInt minden más, ez is nagyon jól néz ki!!! Biztos, hogy nagyon finomn is!!! Ezt én is ki fogom próbálni!! Vegyes husiból még eddig nem csináltam!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Valika. Érdeklődni szeretnék, hogy milyen aprító gépet használsz a hús pépesítéséhez? Mert az enyém nemigazán pépesítette el a húst. A välaszt előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Koszonjuk a receptet!Ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Vali!
    A képeken úgy látom, hogy nincs a fém présben semmilyen nejlon zacskó. Nem használ hozzá? Hogyan tudja kiszedni a présből? Köszönöm válaszát: Tünde

    VálaszTörlés